12/9/10

Οι απαντήσεις μου στο tagging της Lorelai στο "Eight to the eight to the eight"!

1. Where is your number one destination?
Η Κούβα, όσο ζει ο Κάστρο!Αν και κάθε φορά που σχεδιάζω να πάω κάπου,όπου κι αν είναι αυτό, για εκείνη την στιγμή το μέρος αυτό είναι ο number one προορισμός.

2. Which is your guilty pleasure song?
Πρέπει να είναι και guilty και pleasure;Άμα το αποκαλύψω δεν θα είναι πια guilty....

3. Which is your dream job?
Ταξιδιωτικός πράκτορας!Μου αρέσει τρελά να οργανώνω ταξίδια αρκεί βέβαια να πηγαίνω και εγώ!Όχι μόνο να βλέπω τους άλλους να πάνε....(Μεταξύ μας θα πηγαίνω γιατί θα είμαι το αφεντικό στο ταξιδιωτικό πρακτορείο)

4. What is your favourite food?
Δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις αλλά με ευχαρίστηση τρώω pizza with peperoni και ο,τιδήποτε με γλυκόξινη σάλτσα.Ο απόλυτος διχασμός στις γεύσεις από τη μία πικάντικο και από την άλλη γλυκόξινες γεύσεις!

5. What's your best kids movie?
Εκείνο που θυμάμαι έντονα από την παιδική μου ηλικία είναι οι βιντεοκασέτες με τις περιπέτειες του αστυνόμου Σαïνη.

6. Which is your favourite piece in your closet?
Ένα ζευγάρι ψηλά πέδιλα που πήρα φέτος και πολύ τα χάρηκα!!!


7. In what do you believe in?
Στην πίστη ότι τα όνειρα μπορεί να βγουν αληθινά!!!

8. What do you like most about blogging?
Η ελευθερία του.

2 σχόλια: