18/9/10

Αυτά που μας άρεσαν φέτος το καλοκαίρι........το "Top 10 του καλοκαιριού" είναι εδώ!

Έφτασε η ώρα για το "Top 10 του καλοκαιριού" που μας άφησε!Δυστυχώς το καλοκαίρι τελείωσε και μου το θυμίζουν με κάθε τρόπο οι πρώτες βροχές και τα πρώτα κρύα του Σεπτέμβρη. Γι' αυτό και εγώ με αυτή τη λίστα θα προσπαθήσω να το κρατήσω λίγο ζωντανό το καλοκαιράκι τουλάχιστον στο μυαλό μου.
Δεν χάνω άλλο χρόνο με προλόγους αρχίζω αμέσως έτσι όπως μου έρχονται στο μυαλό τώρα:
1) Η θάλασσα!
2)Ο ήλιος!Τι τέλειο να νυχτώνει τόσο αργά!
3)Η ευχή που έκανα όταν έσβησα τα κεράκια στα γενέθλιά μου σαν κορίτσι του καλοκαιριού!
4)Το θερινό σινεμά!Σαν το θερινό δεν έχει!Εκεί στην βεραντούλα του,λίγο πριβέ κατάσταση,είδαμε τα πάντα από πολύ ωραίες ταινίες μέχρι και τα αστέρια, ναι τα αστέρια γιατί απλά η ταινία δεν βλέπονταν!
5)Ο Αγιόκαμπος!Όταν οι Θεσσαλονικείς λένε "Σαν την Χαλκιδική δεν έχει", εμείς τους απαντάμε "Σαν τον Αγιόκαμπο δεν έχει".
6)Το καλοκαιρινό μας πάρτυ κι αυτό στον Αγιόκαμπο!Για 2η φορά!Πρέπει να γίνει θεσμός!Μπορεί η αστυνομία να μας το χάλασε αλλά δεν πτοούμαστε και του χρόνου πάλι εκεί θα είμαστε.Αρκεί οι γείτονες να λείπουν.....γιατί πάλι στο Zanzi bar μας βλέπω!
7)Οι καλοκαιρινές μας φωτογραφίες!Να τις χιλιάσουμε κορίτσια!
8)Το Άμστερνταμ!Την ώρα που η χώρα έμπαινε στο ΔΝΤ και τα μνημόνια εμείς βγάζαμε εισιτήρια για να δούμε τους ανεμόμυλους και τις τουλίπες.
9)Οι μεσημεριανοί καφέδες μετά το γραφείο που το καλοκαίρι αυξάνονται συνεχώς(συνοδεύονται πάντα από ανεξάντλητο κους κους)!Ποτέ δεν λέω όχι σε έναν τέτοιο καφέ κι ας χάσω τον μεσημεριανό μου ύπνο.
10)Τα coctails που ήπιαμε με τα κορίτσια για να γιορτάσουμε το τέλος του καλοκαιριού.



2 σχόλια: